- Servicii de arhivare
Daca îți dorești să scapi de bătaia de cap provocată de multiplele documente în format fizic și să le arhivezi electronic, ai venit în locul potrivit. Aici ne ocupăm de digitalizarea tuturor documentelor, actelor și dosarelor tale, pentru a-ți simplifica și organiza documentele.
În prezent este mult mai eficient să ne folosim de o arhivă digitală în cadrul căreia să ne stocăm toate datele importante, scăpând și de ocuparea inutilă a spațiului sau de costurile hârtiei folosite.
De asemenea, acest proces este extrem de benefic și pentru mediul înconjurător, pentru că folosirea unei arhive electronice ne determină să nu mai folosim hârtie și, prin urmare, să nu mai tăiem un numar îngrozitor de mare de copaci.
Scanarea documentului
Odată ce începi procesul de digitalizare a tuturor documentelor, este bine să colaborezi cu cineva care să se ocupe de scanarea actelor și a dosarelor cât mai atent și cât mai cu grijă. La acest capitol excelăm, ne dorim ca toate documentele tale să fie bine scanate și introduse în baza noastră de date, loc în care vor sta în siguranță.
OCR-izarea documentelor
Optical Character Recognition este o tehnologie care îți permite să convertești diferite tipuri de documente, cum ar fi documentele pe format de hârtie, fișiere PDF sau imagini captate de o cameră digitală, în date editabile, care pot fi căutate. Tehnologia de care dispunem în cadrul arhivei noastre digitale este ideală pentru aceste scopuri.
Te interesează acest serviciu?
Trimite-ne un mesaj apăsând butonul alăturat și completând formularul. Un operator va reveni către tine oferindu-ți consultanță și toate detaliile de care ai nevoie.
Indexarea documentelor
Pentru a asigura identificarea cât mai rapidă și facilă a documentelor din arhiva electronică, îți punem la dispoziție servicii de indexare și validare adaptate nevoilor și cerințelor companiei pe care o conduci.
- Reducerea costurilor
- Securitatea documentelor
- Eficientizarea procesării
- Acces rapid la documente
- OCR-izarea documentelor
- Validarea datelor introduse
Ai acces rapid la orice document
Soluția noastră de arhivare oferă o căutare rapidă a documentelor după orice cuvânt cheie aflat în pagina. În mare parte din cazuri, aceasta detectează chiar și scrisul de mână din documente. Dacă nu mai știi cum se numea documentul, dar știi două-trei cuvinte din el, îl poți găsi în cel mult 30 de secunde.
Îți punem la dispoziție documentele tale:
- În orice moment al anului, la orice oră
- De pe orice dispozitiv cu acces la internet
- Trimise instantaneu prin email și alte aplicații
Colaborezi cu profesioniști
În tot procesul arhivării documentelor tale colaborezi cu profesioniști cu experiență în domeniul arhivării, astfel încat rezultatele să fie pe masura așteptarilor tale.
Alege să îți arhivezi documentele de maximă importanță cu Arhiv360. Alege eficiența și siguranța.
Vrei să îți eficientizezi gestionarea documentelor?
Încearcă acum platforma Arhiv360 App!
Trimite un mesaj
Detalii de contact:
Sediul Arhiv360
RFVM+X4
Tecuci
805300
+4021 570 03 60
office@arhiv360.ro