Arhiv360 App

Explorând trecutul,
dezvoltăm viitorul!

Ne-am construit propria aplicație de arhivare clasică și digitalizare pentru a veni în fața clienților cu cea mai bună experiență. Dacă îți dorești să îți gestionezi singur documentele sau ești o firmă de arhivare și vrei să îți îmbunătățești performanța, încearcă și convinge-te.

Clienții noștri cred în noi.

 

Arhivare mai eficientă prin tehnologie

Uită de foi de calcul și fișiere pe care le poți pierde ușor. Am construit aplicația pe baza legilor arhivării din România și ne mândrim cu o eficiență de 3x mai mare față de procesul manual.

Conform legilor din România.

Informația ta este în siguranță.

Eficiența la adăugare și regăsire.

Funcționalități din
aplicație

Fiecare funcționalitate este gândită și creată pentru nevoile reale ale unei firme de arhivare și ale clienților acesteia.

Adăugare nomenclator

Permitem definirea și modificarea nomenclatorului pentru o adăugare eficientă a dosarelor conform legilor din România.

Generarea automată a cutiei.

În funcție de metadatele dosarelor, aplicația va genera automat numărul de cutie în care trebuie introdus dosarul.

Eticheta dosar și cutie

Aplicația generează automat etichetele pentru dosar și pentru cutie, cu toate datele necesare pentru regăsirea acestora.

Adăugare dosare

Permitem adăugarea eficientă și corectă a dosarelor încadrate în nomenclator.

Generare inventar

După finalizarea unui proiect, se permite generarea inventarului conform legilor arhivistice.

Statistici

Panou de bord cu statistici privind clienții, proiectele și productivitatea angajaților.

Vrei să te convingi?

Contactează-ne și îți oferim o demonstrație a aplicației să înțelegi mai bine care sunt avantajele și funcționalitățile acesteia.

Versiune de încercare gratuită

Nu te costă nimic până nu te convingi că aplicația este pentru tine.

Suport dedicat

Avem echipa de suport dedicată care te va ghida pas cu pas dacă te blochezi pe parcurs.

Consultanță

Dacă nu ești hotărât, îți oferim consultație gratuită și te ghidăm spre soluția potrivită.

Ne concentrăm pe experiența utilizatorului.

Vrem sa iti oferim cea mai buna experienta in cadrul aplicatiei si suntem deschisi la feedback pentru imbuntatatirea acesteia.

Interfață intuitivă.

Nu te vei pierde în meniuri stufoase. Totul este clar și la îndemâna ta.

Optimizată pentru performanță.

Îmbunătățim constant performanța prin actualizări și modificări tehnice.

Platformă securizată.

Datele tale sunt în siguranță și pot fi accesate doar de către echipa ta.

Ce spun clientii nostrii?

Afla ce parere au clientii nostrii care au folosit aplicatia

S-a dovedit a fi alegerea perfectă pentru nevoile mele de arhivare. Cu servicii de înaltă calitate și un personal dedicat, această firmă a depășit așteptările mele. De la momentul inițial al contactului și până la finalizarea procesului, experiența a fost excelentă.

Florin Cuc (CEO & Founder)

Arhiv360 este un partener de încredere în gestionarea documentelor noastre. Cu o abordare personalizată, o infrastructură sigură și servicii de înaltă calitate, îi recomand cu încredere tuturor celor care caută soluții eficiente de arhivare.

Laurentiu Oncescu Director General

Prețuri

Alege pachetul care ți se potrivește

Pachet de bază.

Companii, instituții publice și firme de arhivare până în 2 arhivari.

99.99 / lună
  •    0.10€ / dosar introdus

    Pret pentru fiecare dosar introdus in aplicatie.

  •    Utilizatori nelimitați

    Acces nelimitat pentru utilizatori în cadrul aplicației, facilitând colaborarea și distribuția eficientă a sarcinilor.

  •    Conform legii nr.16/2 Aprilie 1996

    Arhivare documente în deplină conformitate cu prevederile LEGII nr. 16 din 2 aprilie 1996 (republicată), referitoare la Arhivele Naționale, garantând astfel respectarea riguroasă a normelor legale.

  •    Eficiență triplă în arhivare

    Eficientizează procesul de arhivare, realizându-l de până la trei ori mai rapid, economisind timp valoros pentru echipa dumneavoastră.

  •    Accesibilitate și colaborare
  •    Regăsire rapidă a documentelor
  •    99,99% disponibilitate

    Aplicatia este disponibila 24/7, cu exceptia perioadelor scurte de mentenanta si update-uri.

Avansat

Destinat firmelor de arhivare cu un număr între 2 și 6 arhivari.

249.99 / lună
  •    0.05€ / dosar introdus

    Pret pentru fiecare dosar introdus in aplicatie.

  •    Include pachetul de bază

    Include toate functionalitatile disponibile in pachetul de baza.

  •    Control avansat al accesului
  •    Monitorizarea proiectelor
  •    Managementul clienților
  •    Analiză productivitate angajați
  •    Reducerea costurilor de arhivare

Profesional

Firme de arhivare cu peste 6 Arhivari.

499.99 / lună
  •    0.02€ / dosar introdus
  •    Include pachetul Avansat

    Include toate functionalitatile disponibile in pachetul Avansat.

  •    Tarifare competitivă

    Cel mai mic pret posibil per dosar.

  •    Posibilitate de distributie platforma

    Iti permitem sa recomercializezi platforma pentru clientii tai la preturi avantajoase.

  •    Suport dedicat
  •    Personalizare și integrare
  •    

Obține acces în aplicație​